مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 09:452022-10-26سياسي

توسعه فناوری های نوین علوم زیستی در سمنان


رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان از توافق این نهاد با پژوهشگاه ابن سینا برای توسعه فناوری های نوین علوم زیستی و ارائه خدمات متنوع در استان سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی منصفی راد، رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان صبح امروز به خبرنگاران گفت: در جلسه ای با رییس و اعضای هیأت علمی پژوهشگاه ابن سینای جهاد دانشگاهی در خصوص همکاری برای توسعه فناوری های علوم زیستی در زمینه مرکز درمان ناباروری و همچنین همکاری های مشترک در زمینه اصلاح نژاد دام سنگین (گاو و شتر) توافق شد.

وی اضافه کرد: در این نشست که رییس پژوهشگاه ابن سینا و معاونان وی حضور داشتند، زمینه های همکاری و توسعه فناوری های نوین علوم زیستی در زمینه درمان ناباروری در حوزه های مختلف شامل ایمونولوژی، ژنتیک، عفونت ها و غدد تولیدمثل، سرطان های شایع در زنان و .

بررسی شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در این جلسه، همچنین همکاری های مشترک پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه ایستگاه اصلاح نژاد دام سنگین (گاو و شتر) بررسی شد که در صورت تأمین اعتبار و زمین و آب انتقال جنین گوساله های نژاد برتر صورت خواهد گرفت و زمینه کارهای تحقیقاتی نیز در آینده شکل خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فناوری های نوین علوم زیستی در سمنان

توسعه فناوری های نوین علوم زیستی در سمنان