مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 08:502022-10-26سياسي

مناسب سازی 10 هزار منزل مسکونی معلولان توسط بنیاد 15 خرداد


مدیرعامل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از مناسب سازی 10 هزار منزل مسکونی معلولان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، حمیدرضا علیان که در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان بنیاد 15 خرداد، موسسه دانش بنیان برکت و دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با موضوع دانش بنیان کردن اقلام توانبخشی در حوزه سلامت اجتماعی سخن می گفت، اظهار کرد: سال آینده و در قالب طرح مثبت حرکت 3 زمینه برای مناسب سازی 10 هزار منزل مسکونی برای معلولین توسط بنیاد 15 خرداد فراهم می شود.

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد با اشاره به اجرای موفقیت آمیز پویش ملی مثبت حرکت 1 در سال گذشته اظهار داشت: در قالب طرح مذکور، تعداد 3 هزار و 600 دستگاه ویلچر به کودکان و نوجوانان زیر 14 سال در سراسر کشور اهدا شد.

علیان با اشاره به آغاز پویش مثبت حرکت 2 با ارسال تجهیزات توانبخشی به مناطق کم برخوردار سراسر کشور اظهار داشت: امسال با تنوع بخشی به این اقلام و با خرید 10 هزار دستگاه انواع تجهیزات توانبخشی با کیفیت مشتمل بر انواع ویلچر، عصا، تشک مواج، واکر و .

به ارزش 100 میلیارد ریال، پویش دوم را به سرانجام رساندیم و تلاش داریم در سال های بعد نیز شهید ابراهیم هادی ، معلولین مدال آور و شرکای اجتماعی بنیاد 15 خرداد در حوزه سلامت اجتماعی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی 10 هزار منزل مسکونی معلولان توسط بنیاد 15 خرداد

مناسب سازی 10 هزار منزل مسکونی معلولان توسط بنیاد 15 خرداد