مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 08:452022-10-26بين الملل

دشمن صهیونیستی فقط زبان زور را می فهمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «خالد مشعل» رییس جنبش مقاومت اسلامی «حماس» شهادت شماری از مبارزان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت و تاکید کرد که دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می فهمد.

- رییس جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت شماری از مبارزان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت و تاکید کرد که دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می فهمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خالد مشعل رییس جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت شماری از مبارزان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت و تاکید کرد که دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می فهمد.

وی افزود: این جنایت صهیونیست ها تاکید می کند، ما با دشمنی مواجهیم که تنها زبان زور را می فهمد و با ریختن خون شهروندان فلسطینی به دنبال ورود به انتخابات و پیروزی در آن است.

مشعل عنوان کرد: شهدای مقاومت با خون پاک خود مسیر آزادسازی اراضی اشغالی و بازگشت به مقاومت در کرانه باختری را رقم زدند و برغم تعقیب و پیگرد شهروندان فلسطینی، ترور نیرو های مقاومت و محاصره ظالمانه شهر های جنین و کرانه باختری و بازداشت های جمعی، مقاومت همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن صهیونیستی فقط زبان زور را می فهمد

دشمن صهیونیستی فقط زبان زور را می فهمد