مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 08:402022-10-26اقتصادي

عرضه صکوک اجاره 6 همتی پتروشیمی تابان


با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت گروه پتروشیمی تابان فردا (سهامی عام) به مبلغ 6 همت از طریق فرابورس ایران از روز سه شنبه سوم آبان 1401 به مدت سه روز کاری در نمادهای تابان08 ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک به نقل از شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، شرکت گروه پتروشیمی تابان فردا قصد دارد بخشی از منابع مالی مورد نیاز خود را از طریق فروش و اجاره به شرط تملیک بخشی از سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تأمین کند.

این اوراق با نرخ اجاره بهای سالیانه 18 درصد و عمر 4 ساله به شیوه حراج از طریق فرابورس ایران عمومی می شود.

مبلغ اسمی هر ورقه آن یک میلیون ریال بوده و اجاره بهای مربوطه هر سه ماه یک بار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب دارندگان اوراق واریز می گردد.

به منظور تضمین پرداخت مبلغ اقساط و اصل اوراق در سررسید پرتفویی از سهام شرکت های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نفت سپاهان و پتروشیمی خارک توثیق می گردد که با عنایت به رتبه اعتباری A بلند مدت و A1 کوتاه مدت بانی و رعایت موصبه مورخ 2 خرداد 1401 هیئت مدیره سازمان بورس این وثایق تعدیل می شوند.

بازارگردانی این اوراق بر عهده سندیکایی متشکل از شرکت های تامین سرمایه سپهر، نوین، کاردان بوده و تعهد پذیره نویسی آن بر عهده شرکت های مذکور بعلاوه صندوق سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه صکوک اجاره 6 همتی پتروشیمی تابان

عرضه صکوک اجاره 6 همتی پتروشیمی تابان