مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 08:402022-10-26سياسي

اعلام آمادگی دادستانی برای کمک به بهزیستی سمنان


دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان برای همکاری و ارتقای سطح خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی این استان اعلام آمادگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدشریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان صبح امروز در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان سمنان، از زحمات و خدمات شبانه روزی بهزیستی در استان قدردانی و اظهار کرد: شاهد اتفاقات و حرکات مثبت و رو به جلویی در بهزیستی استان هستیم که این نشان از تیم مدیریت موفق و کارکنان وظیفه شناس آن دارد.

وی به برخی از همکاری های مشترک بهزیستی و دادگستری استان اشاره و ضمن تقدیر از همکاران خود در مجموعه دادگستری استان، آمادگی برای همکاری و ارتقای سطح خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی را اعلام کرد.

در این دیدار، معاونان توان بخشی، اجتماعی و پیشگیری بهزیستی استان و معاون دادستان، سرپرست دادسرای انقلاب، رییس و کارشناسان واحد سرپرستی دادگستری استان سمنان نیز حضور داشتند.

در ادامه این جلسه، معاونان توان بخشی، اجتماعی و پیشگیری مسائل، مشکلات و پیشنهادات حوزه کاری خود را بیان کردند و به بحث و تبادل نظر با دادستان، معاون دادستان و رؤسای دادگستری استان پرداخته و ضمن پاسخگویی به سؤالات، به راهکارهای مشترکی به منظور رفع این مسائل رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی دادستانی برای کمک به بهزیستی سمنان

اعلام آمادگی دادستانی برای کمک به بهزیستی سمنان