مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 08:402022-10-26سياسي

اقتدار و عزت ملت ایران هدیه انقلاب اسلامی


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان اقتدار و عزت ملت ایران را هدیه انقلاب اسلامی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در نشست سه شنبه های مقاومت شاهین شهر اظهار داشت: اغتشاشات اخیر به این دلیل شکل گرفت که دانش آموزان و جوانان ما از دستاوردهای انقلاب بی اطلاع هستند.

وی افزود: امروز جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در جهان تعیین کننده شده و این اتفاق برای آمریکا و هم پیمانانش غیر قابل تحمل است.

فدا در خصوص زمان حکومت پهلوی در ایران بیان کرد: بعضی ها به خاطر عدم اطلاع کافی می گویند در زمان پهلوی بهتر بود در صورتی که اگر تاریخ را مطالعه کنند، متوجه خواهند شد در آن دوران فقط ذلت ملت ایران را همراه خود داشت، ارتشی که رضا شاه با آن همه هزینه ایجاد کرد در خدمت مردم ایران نبود و در جنگ جهانی دوم حتی 2 ساعت هم دوام نیاورد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان اقتدار و عزت ملت ایران را هدیه انقلاب اسلامی دانست و گفت: ما حتی در ابتدای جنگ تحمیلی سیم خاردار را وارد می کردیم، در صورتی که امروز دستاوردهای در زمینه های علوم ماهواره ای، هسته ای و بنیادی را با افتخار در منطقه و دنیا ارائه کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار و عزت ملت ایران هدیه انقلاب اسلامی

اقتدار و عزت ملت ایران هدیه انقلاب اسلامی