مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 08:252022-10-26سياسي

لزوم راه اندازی سامانه گلوگاه فساد


مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور راه اندازی سامانه گلوگاه فساد به عنوان یکی از حلقه های زنجیره زیست بوم نظارت الکترونیک معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، مهدی هدایت فر پیرامون سامانه گلوگاه های فساد اظهار کرد: بر اساس تعاریف رسمی گلوگاه های فساد بعنوان فرایند یا قسمتی از فرآیند در دستگاه های اجرایی است که در آن احتمال وقوع فساد وجود دارد و با توجه به اهمیت موضوع، سازمان بازرسی کل کشور با تمرکز خود، به دنبال چگونگی شناسایی گلوگاه فساد برآمد تا از این طریق گلوگاه فساد را تحت نظارت و بازرسی خود قرار دهد و با این هدف و رویکرد بتواند از بروز فساد جلوگیری کند.

وی پروژه زیست بوم نظارت الکترونیک سازمان بازرسی را پروژه بزرگی دانست که از طریق آن می توان از سیستم های هوشمند و فناورانه جهت ارتقاء نظارت و بازرسی استفاده کرد و بر این نکته تاکید داشت که راه اندازی سامانه گلوگاه فساد به عنوان یکی از حلقه های زنجیره زیست بوم نظارت الکترونیک است.

مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از گلوگاه های فساد در سامانه مذکور شناسایی شدند، تصریح کرد: درسامانه رصد گلوگاه های فساد، نحوه شناسایی فساد، افراد و سمت های دخیل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی سامانه گلوگاه فساد

لزوم راه اندازی سامانه گلوگاه فساد