مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 08:252022-10-26سياسي

تصمیم گیری و اجرا در «شهرداری» آینده نگرانه باشد


حضور ما در بین اعضای شورا بیانگر آن است که رسالت شورا و شهرداری برای ما حائز اهمیت است لذا احساس بر این است که اگر فضاهای تصمیم گیری و اجرا در شهرداری در مسیر سرعت و آینده نگری قرار گیرد شاهد فضای مناسبی در خدمت رسانی به مردم خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی شب گذشته در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: از آنجایی که در شرایط فعلی کشور مردم انتظار دارند تا مسائل و مشکلاتی که در مسیر زندگی آن ها قرار دارد با همدلی و اتحاد حل شود، شرایط بسیار ویژه است که در همین راستا مسئولان باید دقت لازم را به کار گیرند.

وی افزود: مسئولان کشور در حال حاضر از یک سو با انتظارات بالای مردم مواجه هستند و از سوی دیگر با میراثی از تصمیمات و اقداماتی در حوزه اقتصادی روبه رو هستند که برای برطرف کردن آن نیازمند اتخاذ تصمیمات درست  است.

استاندار قزوین خاطر نشان کرد: از آنجایی که فضای استان از یک شرایط ویژه و فوق العاده ای برخوردار است لذا اگر بخواهیم درست بهره برداری نکنیم کفران نعمت کرده ایم.

اعلایی یاد آور شد: خود مردم استان هم نیاز است تا به مطالبه گری بپردازند چرا که مطالبه گری مردم می تواند پیشران فعالیت مدیران و مسئولان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری و اجرا در «شهرداری» آینده نگرانه باشد

تصمیم گیری و اجرا در «شهرداری» آینده نگرانه باشد