مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 08:202022-10-26سياسي

دیدار نماینده رهبری با سران طوایف در زاهدان


اتفاقات اخیر در استان سیستان و بلوچستان، محور دیدار معتمدین و سران طوایف با نماینده ولی فقیه در استان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، در این دیدار تاکید نماینده مقام معظم رهبری در استان : لزوم رعایت عدالت ، انصاف وعقلانیت در بررسی اتفاقات اخیر استان حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان گفت: حادثه غمبار روز جمعه زاهدان منجر به عزادار شدن مردم استان شد که باید برای این عزا به یکدیگر تسلیت بگوییم.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان افزود: نیروهای نظامی، بسیج و مردم همه فرزندان همین مرز و بوم بوده و کشته و مجروح شدن هر یک از این ها مایه تاثر و تاسف است.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: عمده ترین آسیب در حوادث و وقایع اخیر استان ایجاد فضای غبار آلود، کینه توزی و نفرت است که با دو قطبی سازی های قومی و مذهبی ایجاد و خواسته دشمن است وی تاکید کرد: باید هوشیار باشیم و در صورت وقوع اتفاقات ناگوار به دنبال ترمیم آن باشیم زیرا ادامه این روند در طول نسل ها تاثیرگذار و سال ها بعد سر باز خواهد کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان ادامه داد: همه گروه های فکری در اوضاع فعلی بایستی با حفظ آرامش از تندروی و تشویق به تندروی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده رهبری با سران طوایف در زاهدان

دیدار نماینده رهبری با سران طوایف در زاهدان