مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 23:062022-10-25سياسي

حاشیه های حضور سخنگوی دولت در دانشگاه قم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، برگزاری جلسه علی بهادری جهرمی در دانشگاه قم از این جهت که روز قبل نیز برنامه مشابه دیگری در دانشگاه خواجه نصیر برگزار شده بود، مورد توجه و استقبال فراوان دانشجویان قرار گرفت و علاوه بر ظرفیت 800 نفری سالن شیخ مفید، حدود 200 نفر نیز اضافه بر ظرفیت، در سالن حضور داشتند.

پاسخگویی همراه به سعه صدر و آمادگی سخنگوی دولت برای پاسخ به همه سوالات موجب شد، تعدادی از دانشجویان که از ابتدای تا انتهای جلسه به مدت دو ساعت و نیم برای ایجاد اختلال در روند برنامه تلاش کردند، ناموفق بمانند.

بهادری جهرمی در همان ابتدای جلسه از مجری برنامه که برای اعلام اسامی سوال کنندگان در کنارش بود خواست جای خود را به یکی از دختران دانشجوی معترض بدهد تا هیچگونه شائبه ای در اعلام اسامی به وجود نیاید.

  با وجود سردادن شعارهای توهین آمیز خطاب به سخنگوی دولت توسط تعدادی از حاضرین، بهادری جهرمی چندین بار گفت به خاطر شکل گرفتن فضای گفت وگو در دانشگاه از این شعارها ناراحت نمی شود اما از آنها خواست نسبت به دانشجویان غیرهمفکر ادب و احترام را رعایت کنند.

در بخشی از برنامه، سخنگوی دولت که در حال بیان نتایج طرح هدفمندی یارانه ها بود، از سوی جمعی معدود با عنوان دروغگو خطاب شد که در این هنگام وی از این دانشجویان دعوت کرد در مقابل تریبون ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های حضور سخنگوی دولت در دانشگاه قم

حاشیه های حضور سخنگوی دولت در دانشگاه قم