مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 21:002022-10-25سياسي

دشمن به دنبال هویت زدایی از نسل جوان است


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد اختلافات داخلی گفت: باید میدان داری کنیم و صحنه را ترک نکنیم و نگذاریم ضدانقلاب هویت زدایی و قهرمان سازی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری عصر امروز در اجلاسیه مجمع در حال تبدیل شدن به یک قدرت بازدارنده است به طوری که در اوایل انقلاب تلاش بر این بود که سلاحی به ایران داده نشود و حتی سیم خاردار را هم از ایران دریغ می کردند اما امروز در تلاش هستند که کشورهای مختلف از ایران تسلیحات نخرند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در حال غرق شدن است ادامه داد: دشمن به ترس و وحشت افتاده و در حال سقوط است لذا تلاش می کند به هرچیزی چنگ بزند و خود را بالا بکشد.

اکبری تصریح کرد: در این راستا دشمن طراحی های مختلفی انجام داده و چون می داند در جنگ سرد دچار شکست قطعی است به سمت فتنه ها حرکت کرده است.

اکبری با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد اختلافات داخلی یادآور شد: باید میدان داری کنیم و صحنه را ترک نکنیم و نگذاریم ضدانقلاب هویت زدایی و قهرمان سازی کند.

وی با اشاره به بحث جهاد تبیین افزود: نگذاریم شهدا و راه شهدا فراموش شوند و حضور در مساجد را پررنگ کنیم، بسیج متولد مساجد و سنگر مهمی است که از این پایگاه نیروی انسانی قوی و پای کار ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال هویت زدایی از نسل جوان است

دشمن به دنبال هویت زدایی از نسل جوان است