مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 19:182022-10-25سياسي

لزوم نهادینه شدن جهاد تبیین در جامعه


در فتنه اخیر مشخص شد دشمن تا چه حد روی باورهای مردم نقشه دارد و لازم است جهاد تبیین بیش از این در جامعه نهادینه و پیشرفت ها و قدرت نظام در جامعه بیان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سرهنگ رضایی معاونت اجرایی سپاه شهدا آذربایجان غربی در جلسه معارفه مسوول دفتر امور بانوان را نظامی ضعیف تلقی کرده و اذعان می کنند نظام جمهوری اسلامی ایران تا 6 ماه دیگر سرنگون می شود که سال هاست این ادعا را بیان می کنند.

رضایی تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با برنامه ریزی و صرف هزینه های بسیار در رسانه ها  سعی در این دارد که نظام جمهوری اسلام را ضعیف نشان دهد و قدرت نظام را زیر سوال می برند.

وی با بیان اینکه ایران توانست هواپیمایی جاسوسی آمریکا را سرنگون کند گفت: کشور ایران چنان قدرتی دارد آمریکا را از منطقه بیرون کند و باید دانست که اگر قدرتی در دست آمریکا بود هیچوقت تعللی در از بین بردن ایران نمی کرد.

رضایی گفت: بایستی مردم بدانند که ایران دارای بهترین قدرت بوده و بعد از انقلاب پیشرفت کرده است که در حال حاضر به علت داشتن این قدرت دشمن به دنبال براندازی و سعی در نابودی آن دارد.

معاونت اجرایی سپاه شهدا تصریح کرد: مسائل و فشارهای کنونی علیه نظام جمهوری بسیار زیاد است و این اقدامات باعث شده همجه بسیاری بر نظام وارد شود که کشور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نهادینه شدن جهاد تبیین در جامعه

لزوم نهادینه شدن جهاد تبیین در جامعه