مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 14:302022-10-25سياسي

پست و مسئولیت جدید شمخانی


کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با حضور اکثریت اعضای خود تشکیل جلسه داد و آیت الله اراکی با رای اکثریت به عنوان رییس کمیسیون انتخاب شد.

- آیت الله محسن اراکی به عنوان رییس کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی و امیر دریابان علی شمخانی به عنوان رییس کمیسیون سیاسی، امنیتی و دفاعی مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخاب شدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اولین جلسه کمیسیون سیاسی، امنیتی و دفاعی مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره نهم، با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد.

  در ابتدای این جلسه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز که در آن شرکت کرده بود ضمن تبریک به اعضای جدید کمیسیون با اشاره به اهمیت جایگاه و ماموریت های کمیسیون سیاسی، امنیتی و دفاعی مجمع گفت: هر چند که بحمدالله؛ با لطف خدا، ایثار شهدا و رزمندگان و تلاش موثر دستگاه های مسئول امنیت، کشور ما از امنیت قابل قبولی برخوردار است، حفظ و ارتقاء امنیت و سایر موضوعاتی که در دستور کار این کمیسیون است (سیاست داخلی و سیاست خارجی) و امور دفاعی از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و با توجه به وظیفه تنقیح و بازنگری سیاست های کلی در این زمینه ها، حضور بیشتر و فعالیت جدی اعضای محترم و کمیته های این کمیسیون را طلب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست و مسئولیت جدید شمخانی

پست و مسئولیت جدید شمخانی