مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 14:202022-10-25سياسي

انتقاد رییسی از «تاخیر» تصمیم برجامی آمریکا


رسانه می تواند حفظ ارزش ها و کرامت انسانی برای ملت ها انجام دهد؛ ماموریت اجرای عدالت و پیگیری آن را در جامعه به عهده بگیرد.

- رییس جمهور گفت: ایران حرف های خود را با منطق و استدلال بیان کرد و  آمریکا باید تصمیم بگیرد اما تاخیر می کند و زمان را می گذراند.

  رییس جمهور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز قدرتمندتر از هر زمانی است، گفت: حضور بسیار موثری در منطقه داشته و بنا دارد این حضور قدرتمندانه را برای حمایت از مظلومان عالم و مردم تحت ستم و آزادیخواهان ادامه دهیم.

  رییس جمهور در جمع مدیران ارشد رسانه های بین المللی عضو اتحادیه خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) به مذاکرات هسته ای ایران پرداخت و گفت: ما به دنبال حق جمهوری اسلامی هستیم آن چه در برجام بود با نقض از سوی آمریکایی ها مواجه شد، اروپا هم به تعهدات خود عمل نکرد فقط جمهوری اسلامی به تعهداتش عمل کرد.

آژانس بین المللی انرژی اتمی 15 بار به طور رسمی اعلام کرده که فعالیت های هسته ای ایران هیچ انحرافی ندارد؛ در مذاکرات نیز ایران حرفهای خود را با منطق و استدلال بیان کرد و آمریکا باید تصمیم بگیرد اما تاخیر می کند و زمان را می گذراند.

  وی با تاکید بر اینکه ما مصمم هستیم که حقوق ملت را دنبال کنیم، افزود: ایران رفع و خنثی کردن تحریم ها را همزمان در دستور کار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییسی از «تاخیر» تصمیم برجامی آمریکا

انتقاد رییسی از «تاخیر» تصمیم برجامی آمریکا