مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 14:102022-10-25سياسي

اعلام شرایط معافیت مددجویان کمیته امداد از هزینه های آب و برق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین خدرویسی گفت: یکی از خدماتی که دولت در قانون بودجه 1400 و 1401 برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در نظر گرفته است؛ - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، جزییات شرایط معافیت مددجویان تحت پوشش این کمیته از هزینه های آب، برق و گاز را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین خدرویسی گفت: یکی از خدماتی که دولت در قانون بودجه 1400 و 1401 برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در نظر گرفته است؛ معافیت از پرداخت هزینه های آب و برق و گاز است.

وی افزود: مددجویان به منظور بهره مندی از این معافیت باید با دقت و صرفه جویی کامل (در قالب فرمول و شرایط اعلامی آیین نامه اجرایی) مصرف کنند و برای نمونه جهت معافیت از هزینه های برق باید 50 درصد از الگوی مصرف، مصرف برق داشته باشند که در مصرف آب یک سوم الگوی مصرف و در مصرف گاز نیز در سه پله نخست مصرفی (از 12 پله) قرار گرفته باشند.

خدرویسی ادامه داد: در نتیجه این معافیت شامل همه مددجویان نمی شود و صرفا مددجویان کم مصرفی که در قالب شرایط آیین نامه اجرایی مصرف کنند، از این معافیت برخوردار می شوند.

وی با اشاره به همکاری و هماهنگی شرکت های آب و برق و گاز با کمیته امداد در این زمینه نیز افزود: براساس پیگیری های ادارات شهرستان و استانی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط معافیت مددجویان کمیته امداد از هزینه های آب و برق

اعلام شرایط معافیت مددجویان کمیته امداد از هزینه های آب و برق