مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 12:452022-10-25سياسي

آسیب شناسی اغتشاشات و حوادث اخیر در معاونت زنان ریاست جمهوری


بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، زنان در جامعه ایران در حوزه های مختلف فعالیت و نقش تاثیر گذاری دارند، اما رسانه های معاند و دشمنان کشور به دنبال وارونه کردن این مهم هستند.

- بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، زنان در جامعه ایران در حوزه های مختلف فعالیت و نقش تاثیر گذاری دارند، اما رسانه های معاند و دشمنان کشور به دنبال وارونه کردن این مهم هستند.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، با اشاره به اغتشاشات و حوادث اخیر کشور عنوان کرد: هجمه های دشمن به کشور و زنان بسیار وسیع و با تمام قوا صورت گرفته و متاسفانه تلاش شده است که چهره مشوه و غیر واقعی از زن ایرانی به جهان مخابره شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، انسیه خزعلی در اولین جلسه شورای عالی سیاست گذاری رسانه به ریاست خود و با حضور جمعی از اساتید برتر رسانه، با اشاره به اهمیت نقش رسانه، اظهار کرد: نیاز است با همراهی رسانه ها تصویر سازی و تبلیغات صحیح از فعالیت زنان در سطح ملی و بین الملل منعکس شود.

  وی تاکید کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری نیاز است در مسئولیت خود جهاد تبیین و روشنگری انجام و حرکات دشمن خنثی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب شناسی اغتشاشات و حوادث اخیر در معاونت زنان ریاست جمهوری

آسیب شناسی اغتشاشات و حوادث اخیر در معاونت زنان ریاست جمهوری