مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 12:202022-10-25اجتماعي

اجرای طرح سودای بندگی در مدارس استثنایی کردستان آغاز شد


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: اجرای طرح سودای بندگی با هدف آموزش عملی وضو ونماز برای دانش آموزان با نیازهای ویژه دوره ابتدایی در کردستان آغاز شد.

- طالب محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن مهم دانستن توجه به امر نماز و گسترش فرهنگ آن در مدارس اظهار داشت: در راستای تبیین و نهادینه ساختن فرهنگ انسان ساز نماز طرح سودای بندگی در مدارس استثنایی دوره ابتدایی برای دانش آموزان دختر و پسر با نیازهای ویژه استان برگزار می شود.

محمدی با برشمردن نماز بعنوان یکی از نهادهای تربیتی دینی که جلوه تمام نمای مظاهر دینداری و معنویت است، افزود: آموزش نماز و اعمال دینی به دانش آموزان دوره ابتدایی آثار تربیتی، اخلاقی و عاطفی عمیقی بر شخصیت آنان می گذارد.

وی گفت: به منظور پیشگیری از بروز آسیب های تربیتی در آموزش آداب نماز باید تفاوت ظرفیت ها، استعدادها، نیازها وخواسته های دانش آموزان با نیازهای ویژه متناسب با محدودیت آنان مورد توجه قرار گیرد.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با اشاره به اینکه همه اعمال انسان بر اساس نماز بعنوان نخستین ستون دین محاسبه می شود، تصریح کرد: اگر در تعلیم وتربیت، پرورش و تهذیب برای دانش آموزان صورت نگیرد در بخش آموزش به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سودای بندگی در مدارس استثنایی کردستان آغاز شد

اجرای طرح سودای بندگی در مدارس استثنایی کردستان آغاز شد