مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 12:152022-10-25ورزشي

چالش های پیش رو تیم فوتسال مقاومت البرز/اشتباهات داوری و جدایی بازیکنان اصلی از تیم


تیم فوتسال مقاومت استان البرز که شاکله قوی برخوردار است علیرغم نتایج امیدوار کننده در سال گذشته، امسال موفق نشد که خوش بدرخشد، البته تلاش این تیم برای کسب موفقیت همچنان ادامه دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، تیم فوتسال مقاومت البرز، یکی از موفق های فوتسال که اخیرا نتوانسته نمایش مناسبی از خود به تصویر بکشد، نتایج تیم فوتسال مقاومت و جایگاه این تیم در جدول، هفته هاست که خبر از حال و روز ناخوش این تیم می دهد.

تیمی که هوادارانش سال گذشته در کمال شایستگی در حسرت سکو ماندند اما این روزها به نوعی مطالبه دیگری جز بقاء در لیگ برتر پیشرو نمی بینند.

تیم فوتسال مقاومت البرز در فصل گذشته تیم مدعی قهرمانی بود و برای هیچ حریفی دست و پا بسته نبود امسال برای کسب پیروزی مقابل حریف تلاش می کرد! لازم به ذکر است، فوتسال استان درسال گذشته برخلاف رشته ورزشی فوتبال که حال روز ناخوشی نداشت پیشرفت قابل توجهی داشته و توانسته حرف های زیادی در دو بخش بانوان و آقایان در سطح ملی برای گفتن داشته باشد.

در این میان چند نفر از بازیکنان بومی فوتسال البرز در تیم ملی بازی و نقش آفرینی کردند.

از جمله تیم فوتسال مقاومت البرز که در سال های اخیر توانست از سطح مسابقات استان خود را به سطح مسابقات لیگ برتر کشور ارتقا راه پیدا کند و  5_6 سال در لیگ برتر فوتسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های پیش رو تیم فوتسال مقاومت البرز/اشتباهات داوری و جدایی بازیکنان اصلی از تیم

چالش های پیش رو تیم فوتسال مقاومت البرز/اشتباهات داوری و جدایی بازیکنان اصلی از تیم