مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 11:552022-10-25اقتصادي

سهامداران متا: زاکربرگ با اخراج کارکنان هزینه ها را پایین بیاورد!


سهامدار متا از مارک زاکربرگ خواست تا مخارج متاورس را پایین آورده و مشاغل را کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از خواست تا مخارج متاورس را پایین آورده و مشاغل را کاهش دهد.

مدیرعامل آلتیمتر کپیتال (Altimeter Capital) گفت که شرکت مادر فیسبوک و اینستاگرام هزینه هایش سرسام آور شده و اعتماد سرمایه گذاران از دست رفته است.

آلتیمتر کپیتال سهامدار متا،  از مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت، خواسته است تا مشاغل خود را کاهش دهدتا هزینه های متاورس کاهش یابد.

برد گرستنر، مدیرعامل آلتیمتر کپیتال در نامه ای سرگشاده که روز دوشنبه به اشتراک گذاشته شد و خطاب به زاکربرگ ارسال شد، گفت متا به دلیل درآمدهای مالی ضعیف خود در سال گذشته و چرخش اخیر به سمت واقعیت افزوده و مجازی، اعتماد سرمایه گذاران را از دست داده است.

  گرستنر گفت برای بازگشت به مسیر درست، متا باید تا 1 ژانویه 20 درصد هزینه های کارکنان خود را کاهش دهد، هزینه های سرمایه ای خود را 30 میلیارد دلار به حداقل 25 میلیارد دلار کاهش دهد و سالانه سقف 5 میلیارد دلاری برای سرمایه گذاری های خود در متاورس و ریَلتی لبز (واقعیت مجازی) قرار دهد.

گرستنر می گوید: متا مانند بسیاری از شرکت های دیگر در دنیایی با نرخ صفر، به مرحله مازاد هزینه کرد رسیده است، یعنی افراد و مشاغل بسیار زیاد، ایده های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهامداران متا: زاکربرگ با اخراج کارکنان هزینه ها را پایین بیاورد!

سهامداران متا: زاکربرگ با اخراج کارکنان هزینه ها را پایین بیاورد!