مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 11:452022-10-25بين الملل

پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه کشور های اسلامی موسیاد برپا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه تجاری بازرگانی کشور های اسلامی موسیاد  که به تعبیر برخی کارشناسان؛ قلب دیپلماسی تجاری منطقه است هر دو سال یکبار در کشور ترکیه و با مشارکت کشور های مختلفی همچون اروپا، - نوزدهمین نمایشگاه تجاری بازرگانی کشور های اسلامی موسیاد 11 تا 14 آبان ماه سال 1401 در استانبول میزبان شرکت های دانش بنیان ایرانی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه تجاری بازرگانی کشور های اسلامی موسیاد  که به تعبیر برخی کارشناسان؛ قلب دیپلماسی تجاری منطقه است هر دو سال یکبار در کشور ترکیه و با مشارکت کشور های مختلفی همچون اروپا، آسیا، آفریقا، منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا آذربایجان، روسیه، قطر، عربستان سعودی، مراکش، اندونزی، نیجریه، پاکستان، ایران و الجزایر برگزار می شود.

امسال نیز نوزدهمین دوره آن پس از یک وقفه طولانی به دلیل اپیدمی کرونا؛ 11 تا 14 آبان ماه مصادف با 2 تا 5 نوامبر در کشور ترکیه میزبان علاقه مندان، تجار، سرمایه گذاران و شرکت های فناور از کشور های مختلف است.

شرکت های دانش بنیان ایرانی نیز با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می توانند از این فرصت جهانی استفاده کنند و دستاورد های خود را در پایون ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه کشور های اسلامی موسیاد برپا می شود

پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه کشور های اسلامی موسیاد برپا می شود