مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 11:322022-10-25اقتصادي

اجرای بیش از 178 میلیارد تومان پروژه در محمودآباد


برنامه های شهرداری براساس نیازسنجی شهروندان انجام و در طی یک سال گذشته بیش از 178 میلیارد تومان پروژه در شهر محمودآباد اجرا شده است.

- مهدی اختیاری شهردار محمودآباد در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری در خصوص عملکرد یک ساله شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد اظهار کرد: بیش از 178 میلیارد تومان پروژه طی یکسال گذشته در این شهر اجرا شده است.

وی با اشاره به ضرورت توجه واقعی به نیازهای مردم در برنامه ریزی های شهری عنوان کرد: رویکردها و محورهای اصلی این اقدامات مبتنی بر نیازسنجی میدانی و توجه ویژه به مناطق محروم بوده است.

اختیاری ضمن بر شمردن رویکردهای یکسال گذشته افزود: توجه به مسائل زیرساخت شهری، زیباسازی شهری، حوزه فرهنگ و هنر و رسانه،کودک و نوجوان، خانواده، مدیریت بحران و توسعه زیرساخت های ارتباطات دارای بیشترین فراوانی از نظر رویکردی بوده است.

شهردار محمودآباد توسعه مشارکت های اجتماعی شهرداری را امری ضروری دانسته و خاطر نشان کرد: از سال گذشته موضوع مردم محور شدن برنامه ها با هدف توسعه مشارکت های اجتماعی در ساختار روابط عمومی شهرداری به عنوان یک سیاست قطعی و مهم در دستور کار قرار گرفت، همچنین توجه به مشارکت و همکاری و هم اندیشی با نخبگان، گروه های فرهنگی و هنری و هیأت های مذهبی جهت عمق بخشی به برنامه ها مورد تأکید و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 178 میلیارد تومان پروژه در محمودآباد

اجرای بیش از 178 میلیارد تومان پروژه در محمودآباد