مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 11:172022-10-25ورزشي

چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای مسابقات آسیایی و جهانی سال 2023 اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، متن این چرخه به شرح زیر است: بسمه تعالی چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا 2023، - چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان در سال 2023 اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، متن این چرخه به شرح زیر است: بسمه تعالی چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا 2023، رقابت های بازی های آسیایی چین 2023 و رقابت های قهرمانی جهان 2023 ماده واحده:مدیریت فدراسیون کشتی از روز آغاز به کار بر اجرای عدالت در نحوه ی انتخاب اعضای تیم های ملی اعتقاد داشته و در این راستا چرخه انتخابی تیم ملی کشتی تدوین شده است.

فدراسیون کشتی بر موضوع عدالت محوری اعتقاد راسخ دارد اما باورش این است که عدالت برای همه یکسان نیست، بلکه هر فرد به اندازه میزان آورده اش دریافتی خواهد داشت.

با این نگاه چرخه انتخابی تم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا 2023، رقابت های بازی های آسیایی چین 2023 و رقابت های قهرمانی جهان 2023 به شرح زیر اعلام می گردد: ماده یک- نکات مورد تأکید کادر فنی:بند 1- توجه به اینکه خروجی این چرخه، انتخاب نفرات ملی پوش جهت رقابت های ذکر شده در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای مسابقات آسیایی و جهانی سال 2023 اعلام شد

چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای مسابقات آسیایی و جهانی سال 2023 اعلام شد