مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 11:122022-10-25سياسي

قرار نیست شبکه های اجتماعی مسدود بمانند


نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه فضای مجازی در کشور ما ولنگار و بی حساب و کتاب است، گفت: قرار نیست شبکه های اجتماعی که فیلتر شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید مصطفی میرسلیم در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه فضای مجازی باید قانون مند شود، اظهار داشت: با علم به اینکه فضای مجازی بسیار مؤثر است و اهمیت دارد، اما باید فضای مجازی در کشور ما ساماندهی شود.

فضای مجازی در کشور ما بی حساب و کتاب است وی متذکر شد: از دو سال پیش پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی برای قانون مند کردن فضای مجازی مطرح شد تا هر فردی مسئولیت مطالبی را که در فضای مجازی می گذارد، بپذیرد.

در حال حاضر فضای مجازی در کشور ما ولنگار و بی حساب و کتاب است و هر فردی هر مطلبی را که تمایل دارد، در فضای مجازی منتشر می کند.

باید فضای مجازی در کشور ما از این وضعیت خارج شده و ساماندهی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح ساماندهی فضای مجازی یا به عبارت دقیق تر طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در مجلس بر اساس اصل 85 قانون اساسی یعنی در یک کمیسیون مشترک و به صورت تخصصی بررسی شد.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر کمیسیون مشترک بررسی طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در حال تکمیل و بررسی نهایی این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار نیست شبکه های اجتماعی مسدود بمانند

قرار نیست شبکه های اجتماعی مسدود بمانند