مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 11:022022-10-25سياسي

وزیر فرهنگ و ارشاد: «اوآنا» گام بلندی در شکستن انحصار رسانه ای است


نقش «اوآنا» و حضور فعال خبرگزاری ها و رسانه های مستقل، گام بلندی در جهت شکستن انحصار رسانه ای است که می کوشد با تروریسم رسانه ای در دنیا تلاش می کند واقعیت را تحریف و افکار عمومی را منحرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد مهدی اسماعیلی در نشست شرکت کنندگان هجدهمین مجمع عمومی اوآنا با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در طول 4 دهه اخیرجمهوری اسلامی تجربه نوینی را در عرصه رسانه به دست آورده ایم.

وی افزود: جمهوری اسلامی نظام سیاسی شکل گرفته بر پایه انقلابی فرهنگی و با رهبرانی آزاداندیش و معتقد به آمریکا تحمیل کرده اند در داخل و خارج کشور پرچمدار عدالت و آزادی رسانه ای بوده است.

وی ادامه داد: ما معتقدیم ساخت کشور قوی و ایران قدرتمند بدون حضور رسانه های آزاد امکانپذیر نیست و با همین راهبرد فضای رسانه ای را در اختیار افکار عمومی قرار دادیم و همواره حامی آزادی رسانه بوده ایم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فعالیت بیش از 14 هزار رسانه در کشور اظهار کرد: فضای رسانه ای ایران اسلامی متنوع و متکثر است و همه صاحبان سلایق در چارچوب قانون از تریبون رسانه ای برخوردارند.

اسماعیلی توجه به فرهنگ و رسانه را از اصول اساسی و راهبرد دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: وزارت ارشاد در عین حال که متکفل حوزه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ و ارشاد: «اوآنا» گام بلندی در شکستن انحصار رسانه ای است

وزیر فرهنگ و ارشاد: «اوآنا» گام بلندی در شکستن انحصار رسانه ای است