مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 11:022022-10-25سياسي

سهمیه حج تمتع ایران دو برابر شد


نماینده ولی فقیه در بعثه حج و زیارت با تاکید بر اینکه 25 درصد زائران اعزامی به حج تمتع سال آینده را افراد بالای 65 تشکیل خواهند داد، اظهار داشت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالفتاح نواب درباره اینکه چرا نمی توان بیش از 25 درصد از زائران متقاضی و واجد شرایط بالای 65 سال را به حج تمتع اعزام کرد، گفت: محدودیت ایجاد شده توسط عربستان با هدف ارائه خدمات هرچه بیشتر و جلوگیری از کاهش سرعت ارائه خدمات به حجاج است.

سرپرست حجاج ایرانی با تاکید براینکه همچنان برخی محدودیت های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در عربستان انجام می شود، بیان داشت: در هر صورت زائران اعزامی به عربستان نیز با احترام به قوانین این کشور، رعایت مسایل بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام نواب درباره افزایش سهمیه ایران برای اعزام به حج تمتع گفت: مسئولان حج و زیارت عربستان در سال 1399 قول های مساعدی در خصوص افزایش سهمیه حج تمتع برای تشرف زائران ایرانی داده بودند اما با توجه به شرایط کرونایی باید منتظر تصمیم جدید عربستان در این زمینه باشیم.

راه اندازی حج عمره مبتنی بر تصمیم دولتمردان دو کشور است نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین در خصوص راه اندازی حج عمره اظهار داشت: آماده اعزام زائران ایرانی برای حج عمره هستیم اما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه حج تمتع ایران دو برابر شد

سهمیه حج تمتع ایران دو برابر شد