مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 10:522022-10-25اقتصادي

توزیع 525 تن آرد علاوه بر سهمیه ثابت، میان نانوایی های آذربایجان غربی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: در یک ماه گذشته و به منظور تامین نان مورد نیاز مردم و کاهش صف، 525 تن آرد میان برخی نانوایی های استان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه جواد کرمی در گفتگوی خبری در رسانه ملی درباره آخرین وضعیت ساماندهی پخت نان اظهار داشت: این میزان آرد اختصاص یافته به نانوایی های استان علاوه بر سهمیه ثابت ماهیانه آنها توزیع شده است.

وی تاکید کرد: این سهمیه اضافی در یک ماه گذشته توزیع شده لذا نه تنها کاهشی در سهمیه واحدها نداشتیم، بلکه با اختصاص آرد بیشتر، برای کنترل وضعیت نان توزیع سهمیه مازاد هم داشته ایم.

کرمی ادامه داد: در این مدت به 43 واحد نانوایی لواش در مرکز استان روزانه به میزان 110 تن آرد با توجه به تراکم جمعیتی مناطق برای پخت در شیفت دوم اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: همچنین روزانه علاوه بر سهمیه ثابت، 40 تن آرد ترمیمی نیز در اختیار نانوایی های روستاهای پرتراکم آذربایجان غربی با هدف تامین نان مردم قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی افزود: 300 تن آرد نیز در همین مدت برای تامین نان و پخت در شیفت دوم در میان نانوایی های سایر شهرستان های استان آذربایجان غربی توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 525 تن آرد علاوه بر سهمیه ثابت، میان نانوایی های آذربایجان غربی

توزیع 525 تن آرد علاوه بر سهمیه ثابت، میان نانوایی های آذربایجان غربی