مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 10:522022-10-25اقتصادي

تعلل وزارت نفت در اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان بوشهر


رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به اینکه وزارت نفت در قبال استقرار تأسیسات و صنایع نفت و گاز مسؤولیت های مهم اجتماعی دارد گفت: تاکنون این وزارتخانه نسبت به تعهدات خود در اجرا طرح های عمرانی استان بوشهر عمل نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، غلامحسین کرمی صبح امروز حاشیه بررسی طرح های عمرانی در بخش های مختلف شهرستان تنگستان و دشتی در گفت وگو با خبرنگاران از ابلاغ اعتبارات حوزه بهداشت و درمان خبر داد و اظهار داشت: برای دو بیمارستان در دشتی و تنگستان هر کدام 10 میلیارد تومان ابلاغ شده است.

نماینده شهرستان های دشتی و تنگستان در آغاز شده است.

کرمی از ساخت جاده های عالی حسینی به انبارک، گورک به تا سیاه، انبارک به بنه گز، گورک به چغادک، آباد به چاهپیر، گزدراز به شیخیان، خورموج به لاور، سنا به شنبه، و دیگر محورها خبر داد و بیان کرد: برای ساخت پل کاکی وزارت نفت 15 میلیارد تومان اختصاص داده است.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب 1377 میلیارد تومان از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت به استان بوشهر افزود: از این میزان اعتبار حدود 10 درصد آن به میزان 140 میلیارد تومان به دشتی و تنگستان اختصاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل وزارت نفت در اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان بوشهر

تعلل وزارت نفت در اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان بوشهر