مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 10:522022-10-25اقتصادي

روغن 10 درصد ارزان شد


مدیرعامل شرکت تعاونی فرآوری روغن و دانه های روغنی درباره دلایل کاهش 10درصدی قیمت روغن گفت: کاهش تقاضا ملموس است و این کاهش قیمت باعث شد که بازار رقابتی در شرکت ها همچنان دنبال شود و مشکلی در زمینه تامین روغن تا پایان سال وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، علیرضا شرفی، مدیرعامل شرکت تعاونی فرآوری روغن و دانه های روغنی، با بیان اینکه چالشی در زمینه واردات روغن پیش روی ما قرار ندارد، افزود: ریزش قیمت روغن در بازار های جهانی با رفع موانع صادرات روغن از مالزی و اندونزوی همزمان شد؛ همچنین روند صادرات روغن آفتاب گردان از روسیه و اوکراین تسهیل شده است و این عوامل دست به دست هم داده تا شاهد کاهش قیمت روغن خام در بازار جهانی باشیم.

وی با اشاره به کاهش قیمت پایه صادراتی روغن پالم در اندونزوی افزود: کاهش قیمت بر اساس ساختار مالیات صادرات فعلی، تاثیر می گذارد و باعث شده است که روغن خام پالم اندونزی نسبت به مالزی رقابتی تر شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی فرآوری روغن و دانه های روغنی تقاضا برای خرید روغن در بازار داخلی را کاهشی دانست و تصریح کرد: توان خرید مردم، افزایش تولید، توزیع کالا و اطمینان مصرف کنندگان از تداوم تامین این کالا در میزان مصرف و تقاضای این محصول تاثیر گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روغن 10 درصد ارزان شد

روغن 10 درصد ارزان شد