مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 10:322022-10-25اقتصادي

صدور هزار و 337 مجوز مشاغل خانگی مستقل در سیستان و بلوچستان


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از صدور هزار و 337 مجوز مشاغل خانگی مستقل در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا شه بخش اظهار کرد: در نیمه نخست سال گذشته تعداد 770 فقره مجوز مشاغل خانگی مستقل صادر شده که امسال نیز با صدور هزار و 337 فقره مجوز در این زمینه، شاهد رشد 73 درصدی بودیم.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: همچنین 22 مجوز مشاغل خانگی پشتیبانی نیز در نیمه نخست امسال صادر شده که نسبت به سال گذشته که شامل 15 فقره در مدت مشابه بوده 46 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در 6 ماهه امسال تعداد 202 پروانه تولید انفرادی در حوزه صنایع دستی در سطح استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.

شه بخش بیان کرد: همچنین 17 پرونده تولید کارگاهی در 6 ماه امسال و 9 پروانه تولید کارگاهی در مدت زمان مشابه سال گذشته صادر شده که امسال نیز 88 درصد رشد داشته است.

وی گفت: در حوزه صنایع دستی، 149 شغل از محل تسهیلات در 6 ماهه امسال در سطح استان ایجاد شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 6 درصد رشد داشته است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: در نیمه نخست امسال نیز به 1200 نفر از صنعتگران تسهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هزار و 337 مجوز مشاغل خانگی مستقل در سیستان و بلوچستان

صدور هزار و 337 مجوز مشاغل خانگی مستقل در سیستان و بلوچستان