مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 10:072022-10-25اقتصادي

شهروندان تهرانی، شهرداریار می شوند


شهردار منطقه 6 تهران با تاکید بر نقش شهروندان در اداره شهر گفت: شهروندان را در اداره شهر، تصمیم گیری ها و آثار آن سهیم و فرهنگ مشارکتی و مردمی سازی را در ساختار مدیریت شهری توسعه خواهیم داد .

- رضا محمدی شهردار منطقه 6 تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره شهرداریار و اهمیت موضوع مشارکت شهروندان در اداره شهر گفت: افزایش مشارکت شهروندان و مردمی سازی مدیریت شهری می تواند تا میزان قابل توجهی موجب افزایش کیفیت زندگی شهروندان خواهد شد.

 شهردار منطقه 6 ادامه داد: خواسته های مردم و برنامه های مدیریت شهری باید همسو باشد تنها راه رسیدن به این مهم، افزایش فرهنگ مشارکتی در ساختار مدیریت شهری منطقه است که با همکاری شهروندان در فرآیند برنامه ریزی و اجرای طرح ها و پروژه های شهری محقق خواهد شد.

 وی خاطر نشان کرد: این مدل مردمی سازی، شهروندان را در تصمیم گیری و نتایج مدیریت سهیم و آنها به مخاطرات و مسائل شهری اطراف خود حساس می کند، ما فقط باید به عنوان پشتیبان نسبت به هدایت، انجام صحیح و درست خواسته شهروندان فعالیت خود را ادامه دهیم.

تغییر رویکرد اجرایی بخشنامه ها با بومی سازی در منطقه  محمدی با اشاره به نقش پررنگ معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در مباحث فرهنگ سازی گفت: این معاونت نقش مهمی در این مسیر دارد و باید در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان تهرانی، شهرداریار می شوند

شهروندان تهرانی، شهرداریار می شوند