مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 10:022022-10-25سياسي

توزیع 5000 بسته محصولات لبنی بین نیازمندان دیشموکی+فیلم و تصاویر


مدیر بنیاد علوی در دیشموک از توزیع 5000 بسته محصولات لبنی بین نیازمندان این بخش خبر داد گفت: بنیاد علوی در این مناطق محروم دیشموک توزیع بسته های حمایتی بین نیازمندان را در دستور کار خود قرار داده است.

- اسفندیار مختاری مدیر بنیاد علوی دیشموک در گفتگو با خبرنگار فارس در دیشموک اظهار کرد: بنیاد علوی در راستای کمک به محرومان در مناطق مختلف دیشموک توزیع بسته های حمایتی بین نیازمندان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: در بحث بسته های حمایتی مجموعه بنیاد علوی در بخش دیشموک و روستاهای همجوار تعداد 1650 بسته مواد غذایی لبنیاتی به کمیته امداد امام خمینی (ره) دیشموک، 1500 بسته به بهزیستی منطقه دیشموک جهت توزیع به نیازمندان مددجویان بهزیستی در سطح دیشموک در قالب بسته های لبنیاتی در 6 ماهه اول سال 1401 تحویل داده ایم .

مختاری خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال بسته های حمایتی دیگری را در اختیار افراد نیازمند در سطح بخش دیشموک قرار دهیم.

وی قیمت بسته های  حمایتی را به ارزش بیش از پانصد هزارتومان عنوان کرد و گفت: امیدوارم تا حدودی بتوانیم در رفع مشکلات اقتصادی خانوادهها از طریق این نهاد مقدس قدم برداریم.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5000 بسته محصولات لبنی بین نیازمندان دیشموکی+فیلم و تصاویر

توزیع 5000 بسته محصولات لبنی بین نیازمندان دیشموکی+فیلم و تصاویر