مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 09:172022-10-25اقتصادي

افزایش 31 درصدی مصرف گاز در صنایع چهارمحال و بختیاری


مدیر عامل شرکت گاز استان چهار محال و بختیاری گفت: بیش از776 میلیون متر مکعب گازطبیعی در 6 ماهه نخست امسال در بخش صنایع استان به مصرف رسیده که نسبت به مدت زمان مشابه گذشته رشد 31 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز چهارمحال و بختیاری، جهانبخش سلیمیان گفت: بیش از 776 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در 6 ماهه نخست امسال در بخش صنایع استان به مصرف رسیده که نسبت به مدت زمان مشابه گذشته رشد 31 درصدی داشته است.

 مدیر عامل در کشور دارد.

سلیمیان افزود: امروزه گاز به عنوان یکی از مهمترین و حیاتی ترین منابع انرژی در جهان مطرح شده است، به طوری که کارشناسان، آینده انرژی جهان را متعلق به گاز طبیعی می دانند و این سوخت به دلیل مزایای متعدد زیست محیطی و همچنین کاهش ذخایر نفتی جهان در مقایسه با سایر حامل های انرژی مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

وی گفت: ارزش ذاتی و واقعی گاز طبیعی زمانی بیشتر آشکار می شود که بدانیم ایجاد حرارت، فقط بخش کوچکی از کاربردهای متنوع این ماده حیاتی است و ارزش و اهمیت اصلی آن در ایجاد ارزش افزوده فراوان و قابلیت تبدیل به هزاران نوع کالای با ارزش اقتصادی دیگر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: مصرف گاز طبیعی علاوه بر مزیت های زیست محیطی، منجر به کاهش هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 31 درصدی مصرف گاز در صنایع چهارمحال و بختیاری

افزایش 31 درصدی مصرف گاز در صنایع چهارمحال و بختیاری