مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 08:572022-10-25سياسي

کم کاری و ترک فعل مدیران به کمک امر به معروف و نهی از منکر تذکر داده شود


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز با اشاره به اینکه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در استان احیا خواهد شد، گفت: در این میان سعی داریم با اجرای دقیق این فریضه الهی کم کاری و ترک فعل مدیران را تذکر و مشکلات را برطرف کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین امید کولیوند، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز، امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف استان البرز دو سال است که مستقل شده و رویکرد احیا دارد، گفت: سعی داریم با بیان شفاف و عملکرد دقیق احیای ستاد امر به معروف و نهی از منکر را در استان البرز به مرحله اجرایی و قابل درک برسانیم.

وی با اشاره به اصل موضوعیت امر به معروف و نهی از منکر و اولویت های این ستاد در البرز، افزود: این مهم در کل تاریخ مطرح بوده است و فارغ از سیاست و مذهب، امر به معروف و نهی از منکر به عناوین و شمایل مختلف اجرایی شده است.

کولیوند با بیان اینکه در قرآن به این مهم توصیه بسیار شده است، اضافه کرد: قرآن مسئله امر به معروف و نهی از منکر را مختص یک شخص خاص ندانسته است و مصادیق بسیاری از این مهم وجود دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان البرز با اشاره به اینکه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر می تواند از طرف مردم به حاکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم کاری و ترک فعل مدیران به کمک امر به معروف و نهی از منکر تذکر داده شود

کم کاری و ترک فعل مدیران به کمک امر به معروف و نهی از منکر تذکر داده شود