مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 08:422022-10-25بين الملل

اعتراف روزنامه اصلاح طلب به نقش آمریکا، اسراییل و سعودی در اغتشاشات اخیر


روزنامه متهم به نقش آفرینی و همکاری با بانیان آشوب اذعان کرد: دستور آمریکایی، صهیونیستی و سعودی پشت صحنه این ماجرا بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه متهم به نقش آفرینی و همکاری با بانیان آشوب اذعان کرد: دستور آمریکایی، صهیونیستی و سعودی پشت صحنه این ماجرا بوده است.

روزنامه شرق در سرمقاله خود نوشت: اینکه یک حرکت جهانی از طریق رسانه های سعودی- اسراییلی با صحنه گردانی به اصطلاح مجاهدین و بازی دادن سلبریتی های بین المللی و تحت فشار قرار دادن سلبریتی های داخلی، پشت سر یک حرکت اجتماعی قرار گیرد، خود نقض غرض است و چشم اندازی از آزادی و توسعه سیاسی در آن نیست.

متاسفانه شماری از ایرانیان خارج از کشور گرفتار این جماعت اند که هیچ بو و بهره ای از فرهنگ آزادی طلبی نبرده اند.

نمی توانیم به این بی توجه باشیم که قدرت های خارجی و به طور مشخص آمریکا و اسراییل و عربستان سودای تجزیه ایران را دارند و به اقرار مقامات گوناگون نظامی و سیاسی شان، ایران را در فهرست کشورهایی مانند عراق، سوریه، لیبی، سودان، سومالی و و آشوب اجتماعی هموار کرده است.

شرق همچنین تصریح کرده است: سیاست آزادی به همان میزان که باید از سـوی پدران نظام های سیاسی معماری شـود و از سـوی حکومت ها تدبیر و عرضه! شـود و زمینه اعتراض مدنی فراهم شود، به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف روزنامه اصلاح طلب به نقش آمریکا، اسراییل و سعودی در اغتشاشات اخیر

اعتراف روزنامه اصلاح طلب به نقش آمریکا، اسراییل و سعودی در اغتشاشات اخیر