مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 08:322022-10-25اقتصادي

1400 شغل با راه اندازی کارخانه های تعطیل سمنان ایجاد شد


50 واحد تولیدی 100 درصد راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشته و یک هزار و 400 فرصت شغلی جدید برای متقاضیان فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آرادان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع و در نشست با دامداران، مقرر شد تا دا م های استان سمنان خریداری و نهاده نیز در اختیار دامداران به صورت امانی قرار گیرد.

استاندار سمنان گفت: دامداران استان سمنان پس از فروش دام هایشان، بدهی خود را به دولت پرداخت می کنند.

هاشمی تصریح کرد: تا امروز بالغ بر 50 واحد تولیدی 100 درصد راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشته و با تحقق این مهم، یک هزار و 400 فرصت شغلی جدید برای متقاضیان شغل فراهم شده است.

استاندار سمنان گفت: اقدامات لازم در استان سمنان در خصوص تقویت تولید، صنعت و حمایت از سرمایه گذاران در راستای ایجاد اشتغال در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در حال انجام است.

وی بیان کرد: ضرورت دارد تا با اقدامات جهادی و کار شبانه روزی در راستای رفع مشکلات و دغدغه های مردم و افزایش اعتماد آنان همچون گذشته گام برداریم.

استاندار سمنان گفت: مردم استان سمنان، مردمی بصیر و علاقه مند به ولایت و انقلاب بوده و ما نیز مسؤول هستیم تا با تمام توان برای مردم استان تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 شغل با راه اندازی کارخانه های تعطیل سمنان ایجاد شد

1400 شغل با راه اندازی کارخانه های تعطیل سمنان ایجاد شد