مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 00:572022-10-24اقتصادي

خط انتقال آب سامانه سد آزاد به تصفیه خانه سنندج 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


معاون اجرایی طرح سد آزاد و سامانه انتقال آب گفت: هم اکنون پروژه خط انتقال سامانه سد آزاد به تصفیه خانه سنندج 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می شود این پروژه نیمه ماه جاری به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الله محقق در بازدید جمعی از خبرنگاران رسانه های کردستان از روند عملیات اجرایی سامانه بمنظور اجرای این پروژه پیش بینی شده که تاکنون 750 میلیارد تومان هزینه شده است همچنین برای اجرای نهایی پروژه و بهره برداری و افتتاح آن و تکمیل کارهای باقیمانده، محوطه سازی و جاده سازی 100 میلیارد تومان دیگر مورد نیاز است.

وی اظهارکرد: هم اکنون این پروژه از پیشرفت خوب و سرعت قابل توجهی برخوردار است و امروز خط لوله تا پایان پشت دیوار تصفیه خانه به طول 27 کیلومتر به اتمام رسیده و در مرحله تکمیل است.

محقق تصریح کرد: علیرغم توپوگرافی و شرایط دشوار منطقه کردستان از 1500 متر لوله گذاری در تصفیه خانه، هزار متر لوله گذاری انجام شده و 500 متر باقی مانده در حال اجراست.

معاون اجرایی طرح سد آزاد اضافه کرد: این پروژه دسترسی آب شرب مورد نیاز روستاها را در مسیر خط انتقال سهل الوصول کرده است.

محقق اذعان کرد: پیش بینی شده که خط انتقال آب سد آزاد بتواند برای یک سال 57 میلیون متر مکعب آب با ظرفیت 2،5 مترمکعب در ثانیه را برای افق 1420 تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط انتقال آب سامانه سد آزاد به تصفیه خانه سنندج 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خط انتقال آب سامانه سد آزاد به تصفیه خانه سنندج 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد