مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 00:072022-10-24اقتصادي

ایران جزو 10 کشور برتر دنیا در آبیاری زیر سطح در حوزه کشاورزی


گروه های دانش بنیان، دانشجویان و اساتید ما با قدرت فعالند و آبیاری زیر سطح در حوزه کشاورزی طرحی است که تکنولوژی تمام داخلی آن ایجاد شده و جزو 10 کشور برتر جهان در این حوزه هستیم که بکارگیری آن می تواند انقلابی را در حوزه کشاورزی و بهره وری آب کشور ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی رینوتکس 2022 با رویکرد تجاری سازی و ایجاد تعامل بین عرضه کنندگان و متقاضیان فناوری و خدمات دانش بنیان با حضور 700 طرح نوآورانه از 15 استان با حضور وزیر کشور در تبریز افتتاح شد.

احمد وحیدی وزیر کشور در افتتاح نمایشگاه رینوتکس تبریز ضمن بازدید از زون کشاورزی و آب ، فناوری زیستی و صنایع غذایی نمایشگاه ربع رشیدی با تاکید بر پیشرفت علمی و فن آوری های دانش بنیان گفت: هرگز تلاش های دشمن نخواهد توانست در اراده های پولادین مردم و جوانان ما تاثیر بگذارد.

وزیر کشور با بیان اینکه فاصله ما از سطح فناوری دنیا هر روز کمتر می شود، گفت: در حوزه هوش مصنوعی به عنوان آینده دنیا، گروه های دانش بنیان، دانشجویان و اساتید ما با قدرت فعالند و آبیاری زیر سطح در حوزه کشاورزی طرحی است که تکنولوژی تمام داخلی آن ایجاد شده و جزو 10 کشور برتر جهان در این حوزه هستیم که بکارگیری آن می تواند انقلابی را در حوزه کشاورزی و بهره وری آب کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جزو 10 کشور برتر دنیا در آبیاری زیر سطح در حوزه کشاورزی

ایران جزو 10 کشور برتر دنیا در آبیاری زیر سطح در حوزه کشاورزی