مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 20:072022-10-24سياسي

رییس سازمان انرژی اتمی: موارد باقی مانده مذاکرات با آژانس انرژی اتمی در جریان است


روابط ایران با آژانس انرژی اتمی جاری است و در خصوص مراحل و سرفصل های آن، مذاکرات آغاز شده همچنین در موارد باقی مانده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی، امروز به همراه هیئتی از مسئولان این سازمان، جهت  بازدید از دانشکده هسته ای شیراز و کلنگ زنی شهرک پرتودهی کوثر، در این مراسم حضور یافت.

اسلامی در این مراسم اظهار داشت: یکی از محورهای مورد توجه، توسعه پرتوها در سطح کشور است و با توجه به خواست اداره اوقاف بخش مهمی از این طرح در استان فارس اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به نقشه و طرحی که ارائه شده و در شهرک صنعتی شیراز اجرایی خواهد شد، گفت: این طرح برای موضوعات پرتودهی مواد غذایی و سایر حوزه ها قابل استفاده است.

امضای موافقت نامه سه جانبه میان دانشگاه شیراز، بود.

این موافقت نامه به منظور تاسیس سایت هسته ای فارس برای ساخت راکتور تحقیقاتی 10 مگاواتی ، یک راکتور زیربحرانی آموزشی و مرکز پرتودهی بین سازمان انرژی اتمی، استانداری فارس و با حمایت دانشگاه شیراز منعقد شد .

موارد باقی مانده مذاکرات با آژانس در جریان است رییس سازمان انرژی اتمی در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: روابط ایران با آژانس انرژی اتمی جاری است و در خصوص مراحل و مباحث آن مذاکرات آغاز و در موارد باقی مانده، مذاکرات در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان انرژی اتمی: موارد باقی مانده مذاکرات با آژانس انرژی اتمی در جریان است

رییس سازمان انرژی اتمی: موارد باقی مانده مذاکرات با آژانس انرژی اتمی در جریان است