مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 19:222022-10-24سياسي

تاکید بر تسریع بازنگری سیاست های کلی اقتصادی


تسریع بازنگری سیاست های کلی اقتصادی، اداری و بازرگانی در دوره جدید مجمع در دومین جلسه کمیسیون اقتصاد، اداری و بازرگانی مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، موضوعات تلفیق، تنقیح و بازنگری سیاست های کلی نظام در حوزه اقتصاد، بازرگانی و اداری، ارزیابی پیامدهای طرح های اقتصادی اجرا شده، پیگیری امور نظارتی و تعیین سطح مباحث کمیسیون و نیل به اجماع رسیدن در مفاهیم مرتبط به پیشرفت و تحقق نرخ رشد هشت درصد در پنج سال آینده، مورد بحث و گفت وگوی اعضای کمیسیون اقتصاد، اداری و بازرگانی قرار گرفت.

در ادامه رییس کمیته اقتصاد کلان دبیرخانه مجمع عناوین برنامه های پیشنهادی کمیسیون و مدل بازنگری (تکمیل، تلفیق، تنقیح) سیاست های کلی نظام و ارزیابی کارآمدی و اثربخشی آن ها را ارائه کرد و مورد جمع بندی قرار گرفت.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، محسن رضایی، محمد مخبر، احمد وحیدی، محمدرضا باهنر، محمدجواد ایروانی، محمود احمدی نژاد، داود دانش جعفری، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری، سیدمرتضی نبوی و سیدمصطفی میرسلیم حاضر بودند و نظرات و دیدگاه های خود را درباره تکالیف و هدفگذاری های کمیسیون، اظهار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تسریع بازنگری سیاست های کلی اقتصادی

تاکید بر تسریع بازنگری سیاست های کلی اقتصادی