موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 18:422022-10-24اقتصادي

وقتی همدلی بانوان کرمانی و زاهدانی رونق صنایع دستی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ایجاد اشتغال و کار آفرینی نه تنها برای خود بلکه برای چندین نفر دیگر به ویژ قشر بانو و سرپرست خانوار و بد سرپرست در نوع خود بسیار کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیریست.

سولماز نخعی مسؤول شرکت و برند پته و سوزن دوزی نبکا در کرمان و سیستان و بلوچستان است که توانسته علاوه بر خود برای تعدادی از بانوانی در این استانها که در حرفه سوزن دوزی و پته دوزی دستی دارند، اشتغال ایجاد کند.

خبرنگار فارس در زاهدان با او گفت و گویی انجام داده است که در ادامه میخوانیم.

-فارس: خودتان را معرفی کنید و بفرمایید چگونه شد که وارد این کسب و کار شدید؟ سولماز نخعی هستم متولد 1361 شهر کرمان، فارغ تحصیل رشته صنایع شاخه برنامه ریزی و تحلیل سیستم اینکه چطور شد این کسب و کار را راه انداخته ام باید بگوییم یک اتفاق باعث شد که بخواهم در این زمینه قدم بگذارم، در واقع چند سال پیش خیلی اتفاقی از طریق یکی از بستگانم با زنی از اهالی روستای خانواده اش را ترک کرده و کنار زن و بچه اش نبود.

در منطقه تکاب کرمان بخاطر بوجود آمدن خشکسالی های مداوم تاحدودی کشاورزی ها از بین رفته که در نهایت بیکاری بر این منطقه غلبه کرده است.

این زن از روی ناچاری مجبور به آمدن به کرمان و از روی درماندگی و استحصال با تکدی گری روزگار روزگارش را می گذراند، بچه ها خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی همدلی بانوان کرمانی و زاهدانی رونق صنایع دستی می شود

وقتی همدلی بانوان کرمانی و زاهدانی رونق صنایع دستی می شود