مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 18:322022-10-24سياسي

مجموعه آب درمانی شاهان گرماب فریمان رفع پلمب شد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فریمان از رفع پلمب مجموعه آب درمانی شاهان گرماب پس از رفع نواقص بهداشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، محمدجواد بلبلی اظهار کرد: مجموعه آب درمانی شاهان گرماب پس از رفع نواقص بهداشتی با دستور دادستان شهرستان رفع پلمب شد و به مدار خدمت رسانی بازگشت.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فریمان ابراز کرد: این مجموعه آب درمانی از معدود آبگرم معدنی استان و یکی از سه آبگرم معدنی دارای خاصیت درمانی است که از گذشته تاکنون مورد توجه بسیاری از مردم از سراسر کشور بوده است.

وی با بیان اینکه به دلیل فاصله و نزدیکی به مشهد، زائران برای استفاده از این آبگرم به این شهرستان سفر می کنند، از این رو مورد توجه مسئولان شهرستان قرار دارد، خاطر نشان کرد: با توجه به اعلام نارضایتی برخی گردشگران از این مجموعه حدود یک ماه قبل مسئولان شهرستان از جمله دادستان، فرماندار، مدیران جمعیت هلال احمر به عنوان مالک مجموعه، مدیران شبکه بهداشت و درمان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان از آبگرم شاهان گرماب بازدید کردند و مجموعه پلمب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه آب درمانی شاهان گرماب فریمان رفع پلمب شد

مجموعه آب درمانی شاهان گرماب فریمان رفع پلمب شد