مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 16:572022-10-24سياسي

ایجاد اشتغال از اولویت های دولت در کردستان است


معاون توسعه و منابع انسانی استاندار کردستان ایجاد اشتغال برای 16 هزار نفر در سال گذشته و 33 هزار اشتغال در سالجاری اشاره کرد و گفت: ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری از اولویت های مهم دولت است که در این راستا برنامه ریزی های مناسبی صورت گرفته است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله رشیدی پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مریوان اظهار کرد: باوجود تحریم ها و فشارهای خارجی چرخ توسعه کردستان روی غلتک افتاده است.

به گفته وی، تلاش در راستای توسعه و خدمت گذاری وظیفه تک تک افراد جامعه است، چراکه این کار آینده فرزندان این مرز و بوم را بیمه خواهد کرد.

رشیدی پور به وضعیت کشور در آغازین روزهای پیروزی انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در زمان آغاز جنگ هشت ساله برای تامین کوچکترین مایحتاج جنگی مانند سیم خواردار با مشکل مواجه بودیم؛ اماهیچ کشوری به ملت ما کمک نکرد، اکنون جمهوری اسلامی با افتخار یکی از ابرقدرت های جهان است که کشورهای دیگر به آن نیازمند هستند.

وی به قدرت و پیشرفت امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی تنها نظام در دنیا که پشتوانه و تکیه به قدرت های جهانی ندارد و به تنهایی در مقابل ابر قدرت ها ایستادگی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال از اولویت های دولت در کردستان است

ایجاد اشتغال از اولویت های دولت در کردستان است