مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 16:222022-10-24سياسي

تریبون آزاد دانشجویان الزهرا با رییس فراکسیون زنان مجلس


«فاطمه قاسم پور »رییس فراکسیون زنان مجلس با حضور در ششمین تریبون آزاد(هم اندیشی در باب مطالعات زنان و وضعیت جاری کشور) در دانشگاه الزهرا چندساعتی مطالبات و صحبت های دانشجویان را از نزدیک شنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه زندگی؛ فاطمه قاسم پور رییس فراکسیون زنان و امروز دوشنبه 2 مهر 1400 با دانشجویان دانشگاه الزهرا گفت وگو کرد.

قاسم پور با حضور در ششمین تریبون آزاد(هم اندیشی در باب مطالعات زنان و وضعیت جاری کشور) در دانشگاه الزهرا چندساعتی پای صحبت ها  و مطالبات دانشجویان نشست.

در جریان این جلسه که بیش از 3 ساعت به طول انجامید دانشجویان با قرار گرفتن پشت تریبون آزادانه مطالبات اقتصادی، سیاسی ، اجتماعی و.

خودشان را به گوش این نماینده مجلس رساندند و از او خواستار پیگیری شدند.

رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ضمن تبیین برخی از موضوعات برای دانشجویان گفت: حضور من در این جلسه به درخواست خودم بوده تا مطالبات و صحبت های شما دانشجویان را بشنوم.

وی با تشکر از مسئولان دانشگاه که فضایی برای بیان مطالبات دانشجویان ایجاد کرده اند گفت: فرصت گفت وگو فرصت مغتنمی است و راه رسیدن به یک نگاه اجمالی این است که باهم گفت وگو کنیم و شما نمی دانید این نوع فرصت ها چقدر برای بنده وامثال بنده راه گشاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریبون آزاد دانشجویان الزهرا با رییس فراکسیون زنان مجلس

تریبون آزاد دانشجویان الزهرا با رییس فراکسیون زنان مجلس