مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 16:072022-10-24پزشكي

کمبود 25 پزشک عمومی در نهاوند


مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند از کمبود 25 پزشک عمومی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، غلامرضا متین ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: در حال حاضر حوزه بهداشت و درمان نهاوند با کمبود 25 پزشک عمومی مواجه است که همین مساله بر کیفیت ارائه خدمات درمانی به بیماران تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت باید 30 پزشک داشته باشیم که در حال حاضر 15 پزشک وجود دارد گفت: در حوزه درمان نیز با کمبود 10 پزشک مواجهیم.

مدیر شبکه بهداشت نهاوند به علل کمبود پزشک در شهرستان اشاره کرد و افزود: علاوه بر اتمام طرح پزشکان و یا قبولی برخی از آنان در تخصص، تجربه چندین سال نشان می دهد همکاران کمتر تمایل به حضور در نهاوند دارند که شاید علت آن درگیری هایی است که بعضا از سوی برخی از مراجعین در سطح بیمارستان ها صورت می گیرد.

وی فرهنگسازی و اطلاع رسانی درست از سوی رسانه ها را عاملی مهم برای اصلاح موارد منفی عنوان کرد و افزود: با توجه به تاثیر فضای مجازی و رسانه ها در افکار عمومی و بازتاب نوع انعکاس اخبار در بین مردم، انتظار می رود رسانه ها همکاری لازم را با ما داشته باشند تا زمینه جذب بیشتر پزشکان فراهم شود.

متین افزود: البته در سایر موارد مانند پرستار، کمک پرستار و خدمات نیز کمبود نیروی انسانی وجود دارد که همین مساله باعث شلوغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 25 پزشک عمومی در نهاوند

کمبود 25 پزشک عمومی در نهاوند