مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 15:472022-10-24اقتصادي

پذیرش رشته خدمات پس از فروش در هنرستان های منتخب کرج و رشت


عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل سایپایدک از پذیرش هنرجو در رشته خدمات پس از فروش در هنرستان های منتخب کرج و رشت خبر داد و گفت: قصد داریم با توسعه هنرستان های مهارتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سایپانیوز؛ سایپایدک اعلام کرد، سعید تخته چیان با اشاره به اینکه چهار تخصص شغلی خدمات پس از فروش در نظام آموزشی کشور برای نخستین بار توسط سایپایدک اضافه شده است، گفت: برای نخستین بار چهار تخصص شغلی خدمات پس از فروش در نظام آموزشی کشور گنجانده شده است که مشاغل عملیاتی پذیرشگر، مسؤول انبار، تعمیرکار و امدادگر از جمله آن ها است.

تخته چیان یادآور شد: تدوین و تدریس رشته خدمات پس از فروش خودرو های سبک در مقطع آموزشی متوسطه بر اساس تفاهم نامه و همکاری شرکت سایپایدک با وزارت آموزش و پرورش و مجوز رسمی شورای عالی آموزش و پرورش، به منظور تربیت نیروی انسانی مهارت محور در شاخه کار و دانش طراحی شده است.

او افزود: در سال تحصیلی جاری افتتاح این رشته در هر دو استان منتخب البرز (شهر کرج) و گیلان (رشت) با استقبال پرشور و قابل توجه خانواده ها برای ثبت نام فرزندانشان مواجه شده است.

تخته چیان یادآور شد: دانش آموزان این مراکز پس از اخذ دیپلم علاوه بر امکان ادامه تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، امکان فعالیت در حوزه خدمات پس از فروش نمایندگی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش رشته خدمات پس از فروش در هنرستان های منتخب کرج و رشت

پذیرش رشته خدمات پس از فروش در هنرستان های منتخب کرج و رشت