مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 15:322022-10-24ورزشي

از افتتاح پیست اسکیت 2.5 میلیاردی تا برگزاری المپیاد فرزندان انقلاب


معاون ورزشی و تفریحات سالم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از برگزاری پنجمین دوره «المپیاد تفریحی ورزشی فرزندان انقلاب» و رونمایی از خانه کشتی و پیست اسکیت و دوچرخه سواری در قم خبرداد.

- حمیدرضا داوودی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: پنجمین دوره المپیاد تفریحی ورزشی فرزندان انقلاب امسال در دو بخش آقایان و بانوان و 4 رده سنی و در 5 رشته طناب زنی، طناب کشی سه نفره، فوتبال دستی، تنیس روی میز و دارت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: باتوجه به هماهنگی که با سپاه استان انجام داده ایم مقرر شده که پایگاه های بسیج سطح شهر در این المپیاد شرکت کنند و علاوه بر آن ها با همکاری کانون فرهنگی مساجد تصمیم گرفته شد از طرف آن ها نیز نفراتی در این مسابقات شرکت کنند و به نوعی این دو مجموعه بازوان اجرایی این المپیاد هستند.

معاون تفریحات سالم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تصریح کرد: پیش بینی ما این است که در المپیاد تفریحی ورزشی فرزندان انقلاب حدود 100 مسجد با تراکم جغرافیایی کل شهر قم شرکت کنند، علاقه مندان برای حضور در این المپیاد می توانند از طریق مساجد و پایگاه های بسیج سطح شهر اقدام به ثبت نام کنند.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری عنوان کرد: این رقابت ها باتوجه به اینکه زیرساخت ها و ابزار مورد نیاز در مساجد تامین شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افتتاح پیست اسکیت 2.5 میلیاردی تا برگزاری المپیاد فرزندان انقلاب

از افتتاح پیست اسکیت 2.5 میلیاردی تا برگزاری المپیاد فرزندان انقلاب