مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 15:122022-10-24دانش

سخنگوی دولت: اگر قرار باشد در دانشگاه با هم بجنگیم، ابزار جنگیدن ما قلم و گفتگوست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که در محل دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی برگزار شد، - سخنگوی دولت خطاب به دانشجویان هنجارشکن در دانشگاه خواجه نصیر گفت: ما اهل جنگیدن نیستیم، اما اگر قرار باشد در دانشگاه با هم بجنگیم ابزار جنگیدن ما قلم و گفتگوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که در محل دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی برگزار شد، گفت: امروز شعار زن زندگی آزادی، مرد میهن آبادی را زیاد می شنویم.

مشابه این شعار ها را در ادوار مختلف در ایران و دیگر نقاط جهان شنیده ایم.

ما در ایران به عنوان یک کشور تمدن ساز آرمان هایی داریم که می خواهیم به آن ها برسیم که از جمله این آرمان ها تحقق استقلال، آزادی و آبادی است.

بهادری جهرمی افزود: حق همه ما این است که با توجه به ذخایر و منابع غنی و گسترده ای که در کشور داریم و همچنین با توجه به نخبگان با استعداد و جوان و ایده پرور به آرمان هایی که داریم، برسیم و این انتظار وجود دارد که با توجه به این ظرفیت ها کشورمان در سطح برتر دنیا قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه ایران دارای منابع سرشار طبیعی است به گونه ای که ما از حیث ذخایر نفت و گاز دومین کشور جهان هستیم و در حوزه معد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: اگر قرار باشد در دانشگاه با هم بجنگیم، ابزار جنگیدن ما قلم و گفتگوست

سخنگوی دولت: اگر قرار باشد در دانشگاه با هم بجنگیم، ابزار جنگیدن ما قلم و گفتگوست