مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 14:122022-10-24اجتماعي

هنر زیبای زنانه؛ زینت بخش دیوارهای شهر سمنان


مدیر بانوان و خانواده شهرداری سمنان گفت: در راستای زیبایی بصری شهر و استفاده از توانمندی بانوان هنرمند، تفاهمی بین فنی و حرفه ای و سازمان سیما و منظر شهرداری سمنان صورت گرفت.

- سمیه قاسمی، مدیر بانوان و خانواده شهرداری سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در راستای زیبایی بصری شهر و ایجاد شادابی و نشاط و همچنین استفاده از پتانسیل و توانمندی های بانوان هنرمند شهر، تفاهمی بین فنی و حرفه ای خواهران سمنان و سازمان سیما و منظر شهرداری سمنان صورت گرفت.

وی افزود: بر اساس این تفاهم، مقرر شد شهرداری سمنان مصالح مورد نیاز برای اجرای یک طرح کاشی شکسته را تهیه کند و در اختیار هنرجویان مرکز فنی و حرفه ای قرار دهد تا هنرجویان آموخته های خود در تعطیلات تابستان را به نمایش بگذارند و پروژه پایانی آنها روی دیواری از شهر نقش ببندد.

مدیر بانوان و خانواده شهرداری سمنان ادامه داد: 10 هنرجوی رشته معرق نقاشی به همراه مربی خود پروژه های زیبا را در متراژ هشت متر و با 2 هزار و 500 قطعه کاشی شکسته در دیوار ضلع جنوبی میدان امام حسین (ع) سمنان اجرا کردند.

قاسمی خاطرنشان کرد: امیدواریم این کار زیبا و هنرمندانه موردتوجه شهروندان قرار گیرد و مسؤولان نیز از این پس پروژه های هنری بیشتری را به بانوان هنرمند شهر واگذار کنند تا بانوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر زیبای زنانه؛ زینت بخش دیوارهای شهر سمنان

هنر زیبای زنانه؛ زینت بخش دیوارهای شهر سمنان