مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 14:022022-10-24فناوري

مدیریت فایل های صوتی با نرم افزار ایران ساخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمودی مدیرعامل شرکت دانش بنیان جاپکو با اشاره به این در چند سال اخیر بلندگو های بدون سیم مبتنی بر فناوری وای فای به تدریج در حال جایگزین شدن با اسپیکر های بلوتوثی هستند، - نرم افزار مدیریت فایل های صوتی به صورت اختصاصی برای دستگاه اسپیکر بدون سیم مشخص طراحی و پیاده سازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمودی مدیرعامل شرکت دانش بنیان جاپکو با اشاره به این در چند سال اخیر بلندگو های بدون سیم مبتنی بر فناوری وای فای به تدریج در حال جایگزین شدن با اسپیکر های بلوتوثی هستند، گفت: اسپیکر های نسل جدید قابلیت هایی مانند کنترل موسیقی در یک محیط چند اتاقی را به شما می دهند و این موضوع یکی از دلایل محبوبیت آن ها به شمار می رود.

همچنین تقریباً همه اسپیکر های وای فای از قابلیت کنترل صوتی برخوردارند.

نرم افزار دسکتاپ برای سیستم عامل های ویندوز و مک است و البته نسخه موبایل نیز دارد و هدف از تولید این نرم افزار مدیریت فایل های صوتی جهت پخش روی این اسپیکر است.

عامل منحصر به فرد دستگاه سخت افزاری این است که دارای 7 دکمه قابل برنامه ریزی است که می توانند برای پخش پلی لیست های خاص برنامه ریزی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت فایل های صوتی با نرم افزار ایران ساخت

مدیریت فایل های صوتی با نرم افزار ایران ساخت