مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 13:222022-10-24سياسي

وزیرارشاد : از رسانه های معاند شکایت می کنیم


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد؛ به منظور پیگرد قانونی رسانه های معاند فارسی زبان، به زودی از طریق وزارت امور خارجه و نهادهای ذیربط، شکایتی علیه این رسانه ها در مراجع حقوقی بین المللی مطرح خواهد شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز دوشنبه در حاشیه افتتاحیه هجدهمین مجمع عمومی سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه(اوآنا)، در خصوص هدف از برگزاری این اجلاس گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران دولتی فعال و تاثیرگذار است و در مقابل القائات و فضاسازی های رسانه ای دشمن منفعل نیست.

وی با بیان اینکه برگزاری اجلاس اوآنا در تهران چند پیام مهم برای جهانیان دارد، افزود: نکته اول آن است که برخلاف برخی فضاسازی ها، در کشور آرامش بالایی وجود دارد و در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت می کند و پیام دیگر آن حضور فعال و مشارکت مردم در همه شئون کشور است.

آقای اسماعیلی تصریح کرد:حضور 50 خبرگزاری فعال از همه کشورهای منطقه و قاره آسیا در اجلاس تهران نشان می دهد که جمهوری اسلامی در بخش رسانه ای ظرفیت بالایی دارد و در این عرصه جزو کشورهای قدرت اول منطقه است.

وی ادامه داد: اجلاس تهران به دنبال آن است که در مقابل همه نظام های تروریسم رسانه ای که تلاش می کنند واقعیت های ایران اسلامی را آن گونه که هست منتقل نکنند و بالاتر از آن حتی دروغ و تحریف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرارشاد : از رسانه های معاند شکایت می کنیم

وزیرارشاد : از رسانه های معاند شکایت می کنیم